Klachtenregeling

De directie van Van ’t Hul & Brouns Accountants hecht veel waarde aan tevreden relaties. Wij werken daarom voortdurend aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt kunnen echter fouten worden gemaakt. Indien u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening nodigen wij u uitdrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Indien er onverhoopt iets niet naar wens is verlopen, kunt u uw mening kenbaar maken. Wij vragen u dit telefonisch of schriftelijk te doen. Wij zullen dan op korte termijn contact opnemen om uw klacht te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing.

Wij waarderen het zeer wanneer u ons laat weten indien u een klacht heeft. U geeft ons hiermee een tweede kans. Alle gegronde klachten nemen wij mee in de evaluatie van onze organisatie en u kunt ervan verzekerd zijn dat we onze uiterste best doen om maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.